#134: Levollisempaa nettibisnestä empaattisten myyntitunneleiden avulla with Karoliina Behm
Kuuntele koko jakso *Levollisempaa nettibisnestä empaattisten myyntitunneleiden avulla with Karoliina Behm* tästä >>>
Tiedätkö, mikä on ehkäpä kaikista yleisin virhe, mihin törmään verkkokurssien myynnin kanssa?
Se on se, että verkkokurssin odotetaan myyvän itse itsensä.
Koska olethan käyttänyt kurssin rakentamiseen valtavasti aikaa ja hionut siitä lähes täydellisen, joten miksipä se ei myisi itse itseään?
Pahoittelut, joudun nyt palauttamaan sinut maan pinnalle…
Sillä ei, oli kurssisi kuinka huippu tahansa, se ei myy itse itseään.
Karu totuus on nimittäin tämä:
Asiakkaasi tuskin ostavat sinulta mitään, jos he eivät edes tiedä kuka olet.
Pelkkä tuote ei siis riitä, vaan asiakkaasi haluavat ensin tutustua sinuun ja yritykseesi.
Ja tässä vaiheessa kuvaan astuvat myyntitunnelit.
Nimittäin myyntitunneleiden avulla saat ohjattua asiakkaasi askel askeleelta kohti kurssisi ostoa ja varmistat, että kurssillesi löytävät juuri oikeat henkilöt.
Ja jos nyt panikoit, että “mikä ihmeen myyntitunneli”, niin älä huoli…
Olen nimittäin ihan älyttömän innoissani, sillä tässä jaksossa sain vieraaksi myyntitunneleiden ekspertin, Karoliina Behmin, joka kertoo jaksossa muun muassa miten myyntitunneleiden rakentamisen kanssa kannattaa lähteä liikkeelle sekä miten niitä voi hyödyntää nimenomaan verkkokurssien myynnissä.
Jos et jostain syystä tiedä vielä kuka Karoliina on, niin hän:
- Karoliina toimii seitsemättä vuotta digiyrittäjänä, ja nykyisin pyörittää pientä digimarkkinointiputiikkiaan yhdessä puolisonsa Jyrin kanssa
- Auttaa naisyrittäjiä luomaan levollista nettibisnestä empaattisilla myyntitunneleilla
- Tuhannet yrittäjät lukevat viikoittain Karoliinan Levollinen nettibisnes -uutiskirjettä, joka tarjoaa oivalluksia ja työkaluja nettimarkkinoinnin parantamiseen "jopa parempaa kuin Netflix" -tasoisella viihteellä kuorrutettuna
Toivottavasti olet siis innoissasi, koska tämän jakson kuunneltuasi olet oppinut:
- Mitä myyntitunneleilla tarkoitetaan ja miksi ne ovat yritykselle välttämättömiä
- Kuinka rakennat myyntitunnelin verkkokurssin myynnille
- Yksinkertaiset vinkit verkkokurssin lanseerauksen kehittämiselle
Levollisempaa nettibisnestä empaattisten myyntitunneleiden avulla
Jaksossa Karoliina vastasi muun muassa näihin kysymyksiin:
- Mistä ajatus oman yrityksen perustamiseen lähti ja miten päädyit digiyrittäjäksi?
- Mikä mielestäsi digiyrittäjyydessä on parasta?
- Jos myyntitunnelit eivät vielä ole kuuntelijalle tuttu juttu, niin kertoisitko mitä se käytännössä tarkoittaa ja miksi myyntitunnelit ovat välttämättömiä?
- Mikä on yleisin virhe mihin törmäät, mitä myyntitunneleiden kanssa tehdään ja kuinka sen voisi korjata?
- Onko verkkokurssien myyntitunneleiden kanssa jotain erityispiirteitä, joihin tulisi erityisesti kiinnittää huomiota?
- Jos toiveena on lähteä kehittämään verkkokurssin lanseerausta, mistä kannattaisi lähteä liikkeelle?
- Entä jos budjetti lanseeraukselle on pieni, niin mikä yksi tai kaksi osa-aluetta olisivat mielestäsi erityisen tärkeitä mihin keskittyä?
Jaksossa mainitut linkit:
Nappaa nettimyyntejäsi kasvattavia ideoita & oivalluksia Karoliinan “parempaa-kuin-Netflix” -uutiskirjeistä >>>
#130: Hyvinvoivaa ja tasapainoista yrittäjyyttä arvolähtöisesti with Adama Sofia
#122: 5 Myyttiä lanseerauksiin liittyen
Liity mukaan sisäpiiriini
Liity mukaan maksuttoman uutiskirjeeni tilaajaksi ja pysyt kartalla kaikista uusista julkaisuista, koulutuksista ja jakamistani neuvoista digiyrittäjyydessä menestymiseen!
Tietosi ovat turvassa ja voit poistua listalta milloin tahansa.