Verkkokurssiyrittäjille suunnattu Podcast puhelimessa
Verkkokurssiyrittäjille suunnattu Podcast puhelimessa
Kuinka nostaa verkkovalmennuksen hintaa eettisesti

#186: Kuinka nostaa oman verkkovalmennuksen hintaa eettisesti

verkkokurssien myyminen

Kuuntele koko jakso *Kuinka nostaa oman verkkovalmennuksen hintaa eettisesti* tästä >>>


Tiedätkö, mikä on yksi yleisimmistä asioista, jonka kanssa huomaan valmennettavieni kamppailevan verkkokurssiensa kohdalla? 

 

Hinta.

 

Ja erityisesti kurssin tai valmennuksen hinnan nostaminen. 

 

Ehkä sinäkin olet kurssisi kanssa jumissa alkuperäisessä hinnassa, sillä et tiedä koska ja miten kurssin hintaa voisi lähteä nostamaan.

 

Ehkä mielessäsi pyörii kysymyksiä kuten:

 

…Mitä jos hinnoittelen valmennukseni liian korkeaksi ja menetän asiakkaita?

…Missä vaiheessa hintaa on perusteltua nostaa ja kuinka paljon?

…Kuinka perustelen korkeamman hinnan olemassa oleville ja potentiaalisille asiakkaille?

 

Näiden kysymysten kanssa painiminen voi kuitenkin estää sinua ottamasta seuraavaa askelta liiketoimintasi kasvattamisessa ja viedä sinulta mahdollisuuden saavuttaa todellinen potentiaalisi.

 

Ja siksi halusin tämän päivän jaksossa puhua verkkokurssien hinnoittelusta sekä siitä, kuinka oman valmennuksen hintaa voi lähteä nostamaan eettisesti.

 

Toivottavasti olet siis innoissasi, koska tämän jakson kuunneltuasi olet oppinut:

  • Kuinka määrittää hintapiste omalle kurssille/valmennukselle
  • Milloin verkkokurssin hintaa kannattaa nostaa
  • 3 kohdan checklist, jolla perustelet valmennuksen hinnan noston



Kuinka nostaa oman verkkovalmennuksen hintaa eettisesti

 

Jaksossa puhuin muun muassa näistä aiheista:

  • Ennakkomyyntihinta, eka lanseeraushinta + hinta jatkossa
  • Low ticket, mid ticket, high ticket ja premium -valmennusten erot ja esimerkit
  • Kuinka määritellä oikea hintapiste valmennuksellesi: kohderyhmä, markkina-analyysi ja kilpailijat
  • Lupauksen ja valmennuksen sisällön mukauttaminen eri hintapisteisiin
  • Hinnan nosto ja sen perustelu asiakkaalle:
    • Laadun ja arvon lisääminen valmennukseen: lisämateriaalit, henkilökohtainen ohjaus, yhteisö
    • Asiakaspalautteen kerääminen ja hyödyntäminen valmennuksen parantamisessa
    • Milloin ja miten voit perustella hinnan korottamisen
  • Läpinäkyvyys ja rehellisyys hinnoittelussa: miksi hinta nousee ja mitä lisäarvoa asiakas saa




Jaksossa mainitut linkit:

 

#140: Näin sain +20,000€ myyntiä uuteen PREMIUM valmennusohjelmaani (ilman kuluttavia myyntipuheluita)

#122: 5 Myyttiä lanseerauksiin liittyen

 

Liity mukaan sisäpiiriini

Liity mukaan maksuttoman uutiskirjeeni tilaajaksi ja pysyt kartalla kaikista uusista julkaisuista, koulutuksista ja jakamistani neuvoista digiyrittäjyydessä menestymiseen!

Tietosi ovat turvassa ja voit poistua listalta milloin tahansa.