Verkkokurssiyrittäjille suunnattu Podcast puhelimessa
Verkkokurssiyrittäjille suunnattu Podcast puhelimessa
3 parasta strategiaa verkkokurssi-idean testaamiseen

#112: 3 Parasta strategiaa verkkokurssi-idean testaamiseen

verkkokurssien myyminen verkkokurssien tekeminen

Kuuntele koko jakso *3 Parasta strategiaa verkkokurssi-idean testaamiseen* tästä >>>

 

Onko tämä tilanne sinulle tuttu:

 

Sinulla on mielessä ihan mieletön verkkokurssi-idea, josta olet innostunut ja jolle tiedät olevan tarvetta.

 

Lähdet innoissasi kertomaan somessa, että jotain todella siistiä on luvassa ja ryhdyt suurin odotuksin rakentamaan ensimmäistä verkkokurssiasi.

 

Ehkä jopa ajattelet mielessäsi *nyt kaikki VIHDOIN muuttuu ja saan viimeinkin rajattomasti tuloa ilman, että vaihdan koko ajan aikaa ja vapautta rahaan*.

 

Ja sitten.

 

Kun vihdoin pääset siihen pisteeseen, että on aika laittaa tarjouksesi unelma-opiskelijasi eteen…

 

…niin kukaan ei ostakaan. Ja vielä pahempaa: KETÄÄN ei tunnu edes kiinnostavan.

 

Unelmasi tuntuu olevan kuin nyrkillä murskattu ja kova työ valuu suoraan viemäristä alas.

 

Olen itsekin ollut samassa tilanteessa joten ymmärrän täysin, miksi pelko siitä, että verkkokurssi ei myykään voi pahimmassa tapauksessa estää sinua pääsemästä edes alkuun ja laittaa koko unelmasi jäihin.

 

Mitä jos siis kertoisin sinulle, että verkkokurssin myynnin varmistaminen on itse asiassa helpompaa, kuin olit ajatellut?

 

Etkä edes tarvitse siihen satoja seuraajia, maksettua mainontaa tai hienoa lanseerausta.

 

Kyllä, kuulit ihan oikein.

 

Ja se takia tässä jaksossa paljastan sinulle 3 parasta strategiaa verkkokurssin ennakkomyynnille eli idean testaamiselle, joilla varmistat, että saat myyntiä heti, kun verkkokurssisi ovet aukeavat.

 

Lisäksi pääset kuulemaan, miten mm. opiskelijani Ella ja Heidi onnistuivat ennakkomyymään verkkokurssinsa onnistuneesti näillä strategioilla.

 

Toivottavasti olet siis innoissasi, sillä tämän jakson kuunneltuasi olet oppinut:

  • Mitä ennakkomyynnillä tarkoitetaan, koska se kannattaaa toteuttaa ja miten se eroaa lanseerauksesta
  • 3 pomminvarmaa strategiaa, joilla ennakkomyydä verkkokurssisi jopa seuraavan 30 päivän aikana



3 Parasta strategiaa verkkokurssi-idean testaamiseen

Jaksossa puhuin muun muassa näistä asioista:

 

Mitä ennakkomyynnillä tarkoitetaan - ja miksi se kannattaa tehdä ENNEN ensimmäistä lanseerausta

 

3 Parasta strategiaa verkkokurssi-ideasi testaamiseen:

  1. Puhelu (esimerkki Ella Lumijärvi)
  2. Some (esimerkki Heidi Savioja)
  3. Sähköpostilista (esimerkki minä)

 

Jaksossa mainitut linkit:

 

Liity mukaan Ideasta Vaikuttavaksi Verkkokurssiksi valmennukseen >>> 

 

#77: 5 Päätöstä, jotka jokaisen tulevan verkkokurssin tekijän tulee tehdä päästäkseen eteenpäin

#72 Miten Irinja Teikari onnistui rakentamaan ennakkomyynnin, kurssin ja koko lanseerauksen melkein 30 päivässä?

 

Liity mukaan sisäpiiriini

Liity mukaan maksuttoman uutiskirjeeni tilaajaksi ja pysyt kartalla kaikista uusista julkaisuista, koulutuksista ja jakamistani neuvoista digiyrittäjyydessä menestymiseen!

Tietosi ovat turvassa ja voit poistua listalta milloin tahansa.